Sidor

fredag 15 februari 2013

Sista dagen på sportlovet...

Hej på er finingar, hoppas er fredag har börjat bra =)

Idag har jag ingen feber, tjohoo. Näsan är dock lika täppt som den var i början på veckan men det ger väll med sig snart det också. 
PG har suttit inne på kontoret den här veckan (stämmer, Norge har blivit inställt) vilken inneburit att när hans klocka ringt vid 0800 har jag också vaknat... det hade inte varit några problem att somna om... OM inte han hade trilskats med att snooza en si så där 5 gånger....

ÄRLIGT, jag fattar inte grejen med snoozen. För min del funkar det så att när klockan ringer kliver jag ur sängen... end of story... att ligga och lyssna på en ringsignal var femte minut skulle ge mig en hjärtinfarkt... på stört. 
Jag förstår inte grejen med att somna om i godan ro bara för att abrupt väckas IGEN och IGEN och IGEN av ringsignalen from hell. 
Näää tacka vet jag att få sova den där extra halvtimmen i lugn och ro utan varning för hjärtsnörp.

Vad säger ni, brukar ni snooza?

En annan grej, visst ser den här pizzan ljuvlig ut. Jag har i ärlighetens namn aldrig gjort egen pizza så jag tänkte jag skulle försöka ge mig på det idag =)
Receptet till den här pizzan med lufttorkad skinka och chèvre har jag hittat på ICA.
Brukar ni göra pizza själva, vad brukar ni ha för innehåll?




2 kommentarer:

  1. Hur gick det med pizzan, fick du till det =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gahh och jag får erkänna, det blev ingen pizza den här gången... men jag ska helt klart göra en snart... behöver bara läsa på lite först =) Kram kram.

      Radera