Sidor

lördag 2 mars 2013

Attans...

Alltså, jag har tjatat som en galning och berätta för allt och alla om att Rapunzel nu öppnar i Gbg... och så glömde jag helt bort invigningen igår... attans =/

Jaja jag ska pallra mig dit en dag och prova ut lite clip ons, har velat prova detta länge och jag vill inte göra något "permanent" så detta alternativ kommer bli perfekt.

Idag har vi städat och nu ska jag sätta igång med maten. Det blir stekt kyckling, murkelsås och ris. Till efterrätt blir det glass och Nutella... kan nog bli bra hoppas jag.

Sen ska jag bänka mig framför tv:n och kika på andra chansen i Melodifestivalen... jag håller tummarna för att Robin vinner... gillade verkligen den låten och måste säga att jag blev lite förvånad över att den inte gick vidare med en gång förra lördagen.

Vad ska ni hitta på i kväll?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar