Sidor

lördag 13 april 2013

Same same but...

Hej på er finingar... hoppas att ni haft en skön dag =)
Hade hoppats på sol idag men icke sa nicke... vädergudarna hade andra planer.
Gjorde i och för sig inte så mycket för jag har spenderat dagen med AM på stan och vi lyckades faktiskt inte ta oss utanför Nordstans Shoppingcenter så vi var väll inte så beroende av vädret... men ändå.

Kan konstatera att neongult är riktigt poppis just nu, fast det var kanske ingen nyhet. 
Jag har äntligen hittat den perfekta vita kavajen. Jag hade ju köpt en naturvit på Gina Tricot men vi kom liksom inte riktigt överens till hundra procent men nu... nu är det kärlek =) 

AM och jag kikade också in på Glitter en sväng... de hade löshår och lösluggar... jag tror vi underhöll hela butiken när vi provade allt som fanns därinne i hårväg... fasen vad roligt det var... jag blir bara mer sugen på att köpa lite clip ons efter detta, får ta en sväng till Rapunzel helt klart.

Vad tor ni, passar jag i långt hår? Har alltid önskat mig det men aldrig lyckats spara ut.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar