Sidor

onsdag 1 maj 2013

Hus mm...

Hej på er finingar, hoppas ni haft en härlig Valborg =)
Känns väldigt lyxigt måste jag säga att vara ledig så här mitt i veckan. Planen i torsdags var att besöka någon av Göteborgs valborgsbrasor men PG kom hem sent och vi var alla rätt trötta efter en intensiv dag så bestämde oss för att bara stanna hemma och äta lite god mat istället.

Måste tipsa er om en annan grej... Pinterest... har ni upptäckt detta forum än??? Alltså så mycket inspiration på ett samma ställa, har man väl börjat klicka runt bland alla bilder finns det ingen återvändo, jag lovar. Där finns ju verkligen ALLT också... jag har skapat en egen sida där jag nu börjat fylla på med allt från inredning, skönhet, mat, mm. 
Och vilka hus jag hittat då, jösses. Jag har bla hittat en site där man kan köpa ritningar till helt makalösa hus. Siten heter Drummond House plans och mitt favorithus, än så länge, heter W3832.

Husen nedan har jag hittat på Pinterest, älskar de ljuvliga verandorna och alla konstiga vinklar och vrår. Om jag skulle bygga ett hus från scratch skulle det bli ett sånt här, utan tvekan.




2 kommentarer:

  1. Glad att du gillar Pintrest, verkligen en site för inspiration! Och det första huset är mitt favorit hus, hade själv gärna byggt det - mycket vackert! :) Puss, lillasyster

    SvaraRadera
  2. Hemska människa, jag är fast =) Älskar verkligen det översta huset också... en dag så... Stora kramen till dig syster.

    SvaraRadera