Sidor

torsdag 16 maj 2013

Nytt...

Hej på er, hoppas ni haft en skön dag =)
I Göteborg har vi haft 25 grader varmt och alldeles ljuvligt.
Ohh jag måste ju berätta, har sett min första huggorm... kanske inte det trevligaste mötet, jag var nämligen väldigt nära att trampa på den... =/
Blev dock mest förvånad över min egen reaktion då jag av någon anledning fått för mig att jag inte alls är rädd för ormar men efter att min stackars kollega var såå nära att få mig i sin famn får jag nog revidera denna tro. 

Nu till något helt annat.
Jag har sagt det förut och säger det igen, mest för min egen skull... jag behöver få in mer färg i min garderob. Just nu består den mest av svarta, vita och gråa plagg... så vad tror ni om nedan kombo, kan inte det vara något?

Jag vet, tröjan är vit men den var så himla cool bak-till med en liten slits så jag kunde bara inte motstå att ta med den här =)


4 kommentarer:

  1. Jätte snyggt och lagom mycket färg :)
    Ha en fin kväll.
    Kram Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen visst =) Jag behöver verkligen hotta upp min garderob med lite färgklickar och det här kändes helt ok. Kram på dig min sköna.

      Radera
  2. Så snyggt matchat, gillar verkligen färgen på byxorna o skorna japp vill ha. Ha en härlig mellokväll vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja färgen på byxorna är verkligen helt ljuvlig =) Kram på dig min sköna

      Radera