Sidor

tisdag 21 maj 2013

Varmt regn...

Tänka er, redan tisdag =)

Igår var jag på ett seminarium hela kvällen, därav frånvaro här. Dock, så här i efterhand, måste jag säga att jag helt klart hade fått ut mer av att vara hemma... men men... mackorna var goda.

Hur har ni haft det i dag då? Min förkylning sitter dessvärre i fortfarande och den börjar ta ut sin rätt nu... jag är otroligt trött och skulle nog kunna somna ståendes.

Vilket väder vi haft sen då, hett som attan och för ett tag sen öppnade sig himlen, jag har aldrig varit med om att det kommit så mycket vatten på en gång, det var verkligen helt otroligt att se. Vet inte om bilderna nedan gör det hela rättvist men det var lite magiskt att se... från insidan i vart fall =)



4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja det var verkligen helt otroliga mängder som öste ner =)

      Radera
  2. Jisses, vilket skyfall. Hoppas du känner dig piggare o får en skön onsdagskväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja verkligen. Tack söta du för omtanken =) Stora kramen

      Radera