Sidor

tisdag 11 juni 2013

En vanlig tisdag...

Godmorgon mina sköna... hoppas ni sovit gott =)
Jag har sovit som en stock, var helt slut igår efter att vi fått besök av en liten Sebbe i sängen... han ligger ju inte direkt still om man säger så och sen pratar och sjunger han i sömnen så jag kan ju inte påstå att det blev så mycket sova för min del natten mellan söndag och måndag. Men nu har jag tagit igen detta =)

Såhär ser jag ut idag, fortfarande VÄLDIGT påklädd men efter att jag fick sätta på elementet på jobbet för att inte frysa ihjäl bestämde jag mig för att klä på mig ordentligt idag =)

Ha nu en bra dag alla, i eftermiddag ska jag visa er bilder på en riktigt cool grej.

Jacka-Zara/byxor-HM/halsband-Valerie

2 kommentarer:

  1. Så snygg! Vill också ha den "jackan":) In till stan och leta hihihi /Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja den är inte helt fel, hoppas du hittar den... finns på bottenplan =) Kram kram

      Radera