Sidor

söndag 2 juni 2013

På span...

Tjingeling i stugorna... vilken helg... och vilket väder.
I lördags var det stålande sol och kokhett, jag låg som en utfläkt padda på en filt i trädgården så gott som hela dagen. När jag väl bestämde mig för att det nog var dags att gå in, hann jag knappt få av mig skorna inne förrän det började vräka ner... alltså... syndafloden släng dig i väggen för det här skyfallet plus åskan var inget att leka med.

Idag har det varit mulet så gott som hela dagen, sprack iof upp lite under eftermiddagen men för mig del var det helt ok... jag har ju liiite svårt för när det blir så där väldans hett.

Så idag har vi tagit det rätt lugnt, bara storhandlat och tvättat lite... the usual stuff liksom.

Ohh men vet ni vad, jag behöver er hjälp, jag är ute efter ett par jeans... och inte vilka som helst utan ett par med lappar på... som dom nedan. Det kanske är som så att det inte finns att köpa utan detta är något man får sy själv, och då är det ju lite kört iom att jag och symaskinen inte riktigt kommer överens så att säga. 
Men jag måste ju fråga er där ute först, innan jag ger upp hoppet =)

Bild hittad och lånad från Stockholm Streetstyle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar