Sidor

onsdag 12 juni 2013

Skolavslutning...

Tänk, ett helt år har gått och nu är nollan avklarad. Idag var det skolavslutning och vi började med gemensam frukost i klassrummet innan det var dags att lyssna på en massa sång och det klassiska talet från rektorn.
Dessvärre var det kallt som attan ute och vi hade inte tagit med några jackor, mindre skönt kan jag säga.

Sebbe var lite ur gängorna dock, kanske dagens allvar som gjorde sig påmint, så vi stannade faktiskt inte hela ceremonin utan traskade hem och mös istället. Vi fikade frallor och åt glass så jag tror nog han var rätt nöjd ändå.

Kolla in min lille kille som har blivit så stor... visst är han cool med sin fluga och allt =) 



2 kommentarer:

  1. Lilla totis - gud så lång han har blivit!! Tänk så mycket jag har missat... ;( (lillasyster)

    SvaraRadera
  2. Haha ja du han växer så det knakar... han är huvudet längre än sina klasskamrater... det dröjer nog inte länge förrän han växt om mig =)
    Kram på dig min sköna.

    SvaraRadera