Sidor

torsdag 20 juni 2013

Uppdatering...

Tjingeling på er godingar.

Om ett par timmar bär det av till Småland, ska bli härligt... om man bortser från den 3 timmar långa bilfärden då =)

Vet ni vad, igår åkte jag på ett rejält ryggskott, gick som en fällkniv hela dagen men, peppar peppar, en natts vila har gjort susen så idag kan jag nästan gå upprätt.. inte illa va. Det var minst två år sedan jag hade ryggskott senast så jag ska absolut inte klaga.

Jag tänkte jag skulle uppdatera er om både löshåret som jag köpte via Groupon och bikinin via Campadre. 
Om vi börjar med löshåret, katastrof säger jag bara... tur att det "bara" kostade 299:-. Det var riktigt äckligt med gråa hår här och var och sen var det tunt som sjutton... kan verkligen inte rekommendera er att köpa detta. Nä här går det nog inte att komma undan billigt utan det bästa är att satsa på kvalitet och då får det kosta liksom.



Bikinin från Panos då... den var ljuvlig och satt som ett smäck... verkligen. Kan säga att nu när jag vet vilken storlek jag kan ha kommer det bli fler beställningar... inget mer knaster här inte =)

  

1 kommentar:

  1. Trist med håret men härligt att du är nöjd med bikinin, den är grymt snygg. Ha nu en skön o fin midsommar vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera