Sidor

torsdag 22 augusti 2013

En skön kväll...

Torsdag kväll och här sitter jag och njuter i soffan. Naglarna är nylackade i en härlig silverfärg... jorå stiligt värre... och magen är full av god kasslersallad.

Jag sitter och finslitar på min "fixarlista"... ni vet den där jag skriver ner allt jag vill få ordning på här hemma. Vi har ju nyligen fixat till kontoret så här saknas det inte så mycket men jag skulle vilja ha en stor kart-tavla, några rostiga stora bokstäver och skyltar. tror det kan bli kanon. 
Nedan ser ni hur det ser ut just nu.
Ohh ja just det, måste fråga er om råd... den stora svarta lampan i taket på sista bilden, jag vill spraymåla den i en mörkt guldaktig färg. Har någon av er gjort något sådant, tror ni det kan bli bra? 




1 kommentar:

  1. Läckert du har fått till din arbetsplats. Tyvärr har jag aldrig sprayat någon lampskärm så jag har tyvärr inga tips. Kramisar Tina

    SvaraRadera