Sidor

torsdag 15 augusti 2013

Lycka...

Ååå mina vänner, lyckan är total... klänningen är funnen.
Fick idag hem de tre klänningarna som ni ser i inlägget nedan och den ena var bara så rätt... satt som ett smäck och utan att skryta allt för mycket så får jag säga att jag blev ursnygg... haha inte illa va =)

Vinnare blev klänning nummer två, den som jag faktiskt trodde minst på... men när jag packade upp dem alla visade den sig vara i ett ljuvligt material med fina detaljer.... och den är inte alls så pluffsig som den ser ut att vara på bilden. Jag lovar att visa den på snart.

Jaha, den här dagen har bara rusat förbi och imorgon har lilleman studiedag och vi har bestämt att vi ska åka in till kulturkalaset en sväng för att se om det inte finns några roliga aktiviteter.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar