Sidor

tisdag 20 augusti 2013

Skolstart...

Idag började Sebbe 1:an... tänka sig... det har gått så fort att komma hit och vår lille skrutt har blivit så stor... och duktig... fast så säger väll alla om sina barn =)

Vi har det varmt här i Göteborg idag, 27 grader stod mätaren på för en stund sen... väldigt behagligt måste jag säga.
Så här på sensommaren/hösten börjar det alltid klia i fingrarna på mig och jag brukar, till min käre sambos förtret, alltid börja pilla med diverse projekt. 
Första steget för mig är alltid att skriva ner en lista över allt jag vill förändra i vart och ett av rummen... sen börjar det roliga med att förverkliga alla idéer, stora som små.
Vårt sovrum är ett av de enklare rummen, där ska det bara kompletteras med två tavlor... ramarna har vi men det som ska vara i saknas... och en stege som jag vill kunna hänga upp alla mina sjalar på så man lätt får en överblick vad som finns.

 Jag har hittat en perfekt stege på Åhléns och ev bilder till ramarna från IKEA. 
Vad tror ni, kan det vara något?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar