Sidor

lördag 14 september 2013

Helg...

Hej på er, då var det helg igen. 
Den här veckan har gått så fort, vilket jag är väldigt glad för. 
Ryggen värker fortfarande men nu är jag någorlunda rak igen vilket känns helt underbart. I söndags när det small till i ryggen trodde jag verkligen att det var helt kört, att jag aldrig skulle få bukt med den igen. Jag är dock överlycklig att den har rättat till sig så fort som den har gjort, på så kort tid. Kanske iof har att göra med morfinplåstren som jag fått... måste säga att de verkligen tog den värsta smärtan, sen att jag  inte får behålla något jag äter är ju en liten bieffekt... dock har jag ju lite att ta av så det går ju ingen nöd på mig direkt =)

Nu till något helt annat... nämligen kläder... min stora passion =)
Jag har hittat världens snyggaste cardigan... alltså vill ha. Just denna finns på Nelly och det enda som håller mig från att köpa den är priset =/




Sen har jag hittat världens snyggaste kostym till PG... den här står helt klart på inköpslistan framöver och han skulle bli sååå snygg i den (kommer från Mango).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar