Sidor

tisdag 10 september 2013

Smärta...

Hej på er, jag har åkt på ryggskott... och det gör så jäkla ont så jag vet inte var jag ska ta vägen... därav frånvaro här på bloggen.
Kan varken sitta, stå, ligga eller gå... Innan PG går till jobbet får han klä på mig alla kläder, vilket känns så där kul... men nöden har igen lag heter det ju. 

Det är i sådana här lägen man fattar vilken komplicerad mojäng kroppen är och vad beroende man är av att den funkar fullt ut. Mitt ryggskott är tillfälligt (hoppas jag även om jag är i ett svart hål just nu där jag inte tror att jag någonsin ska ta mig igenom detta) och så tänker jag på er därute som kanske får dras med den här sortens smärta dagligen, hela livet. 
När jag tänker på det, ska jag inte klaga.


4 kommentarer:

  1. Fy så trist vännen. Skickar många o stora krya på dig kramisar. Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå tack söta du, just nu tar jag gärna emot alla positiva tankar du kan avvara =) Kram på dig.

      Radera
  2. oj va jobbigt! krya på dig! din lilla stackare!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du för omtanken =) Kram kram

      Radera