Sidor

söndag 29 september 2013

Vår söndag...

Hoppas ni haft en härlig söndag mina fina.
Själva har vi varit på jakt efter en cykel till Sebbe, vi besökte XXL men deras utbud var rätt begränsat... kan ju iof bero på att det inte riktigt är säsong just nu. Nåväl vi får se, än har vi inte gett upp =)

Vi for också en runda till Mio, jösses var mycket snyggt de har... jag skulle gärna vilja byta ut och komplettera med lite möbler här hemma... synd att summorna springer iväg bara.

Jag har bestämt att vi ska skaffa en fuskspis (haha det lät väll fint =) ... har länge velat ha en för oavsett om det är fusk så sprider den värme, lugn och mysfaktorn blir enorm.  
Det är den här varianten från Realflame som nog kommer få flytta hem till oss. Vist är den fin?



2 kommentarer:

  1. Den bruna bänken måste nog flytta hem till mig så spisen får plats. När ska jag hämta den? Kram mia 2

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha du är ju ljuvlig =) Ses snart min sköna

      Radera