Sidor

lördag 26 oktober 2013

Ajajaj...

Vaknade i morse med sprängande huvudvärk... vi har hur mycket som helst att få till idag innan vi far till Småland så jag tror jag har stressat upp mig själv lite för mycket =/ 
Men det ska bli så härligt, och jag ser fram emot lite snickrande må ni tro.

Nåväl nu ska här packas väskor, tömas förråd, lämna på simskola, ta en sväng till Biltema... ja ni förstår... det är lite som ska hinnas med.

Igår var Sebbe iväg på sin efterlängtade Halloween fest, han var så söt i sin demonkostym... måste ta ett kort och visa er sen.
Själv hade jag besök av bästa väninnan så vi passade på att dricka lite vin (kanske därför jag har huvudvärk!) och snacka en massa... gillar sådana kvällar.

Nej nu ska jag sätta igång ruschen, vi ses lite senare eller imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar