Sidor

tisdag 15 oktober 2013

Knäppa drömmar...

Vet ni vad jag har drömt om i natt... vapen... ja jag vet helt galet.
Precis innan jag skulle gå och lägga mig igår satt jag och kikade på en dokumentär om vapen, vapenhandel och kulturen i olika länder när det kommer till vapen. ja ni förstår ju hur illa det kan bli i en liten Mia-hjärna.

Visste ni att USA är det mest vapentäta landet där man statistiskt sett har två vapen per hushåll... det finns alltså mer vapen är bilar i USA. 
Nåväl det här satte uppenbarligen sina spår för jag har jagats av skjutgalna människor hela natten (det enda positiva med den här långdragna drömmen var att fick en massa motion av allt springande... =/

Japp, då gör vi om proceduren och far till jobbet för att först äta gröt och sen sammanställa några FAQ... låter inte det spännande så säg =)


2 kommentarer:

  1. Drömmar kan vara bra konstiga.....snygg outfit o hoppas du får sova sött i natt. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja inte sant, ibland är drömmarna så härliga att man aldrig vill vakna och ibland kan man inte vakna fort nog... lustigt det där =/ Kram kram

      Radera