Sidor

söndag 20 oktober 2013

På eller av...

Hej på er godingar, har ni haft en härlig söndag där ute i vårt avlånga land?
Här i Göteborg har det regnat hela dagen, usch jag gillar inte regn... ja möjligtvis om man har planerat en innedag då förstås.

Idag har vi fixat en Halloween-dräkt till Sebbe, på fredag ska han på fest med sin kompis =)
Det här är första gången som vi aktivt deltar i Halloween-firandet... tycker personligen att det är ytterligare en "högtid" som vi anammar bara så där. Gynnar mest den kommersiella handeln, och det är just det som gör att jag inte vill delta... samtidigt som jag inte vill hindra Sebbe från att delta i festligheterna... gahha svårt det där.

Jaja, nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och bara slö titta på tv:n.
Det blir bra det...

Vår lille kille som nu fyllt 7 år... =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar