Sidor

söndag 13 oktober 2013

Vanlig söndag...

Hej på er, ett sent inlägg från mig idag.
Idag har vi haft en skön dag då vi sovit länge, ätit god frukost och bara njutit... man behöver det inför veckan som kommer.
Sebbe har börjat hosta en del men jag hoppas att det stannar vid det, många av hans klasskompisar har varit sjuka nu men vi håller tummarna att han får vara frisk.

Jag har precis suttit och kikat på "The bachelor"... ja jag vet, helt hysteriskt. Jag tror jag såg en eller två säsonger när det dök upp här på tv för ett antal år sedan... men jag trodde helt ärligt att de lagt ner det... tills idag... och NEJ jag kommer inte fortsätta titta =)

Haha jag bara måste visa er, hittade en bild på min klass från gymnasiet... jösses. 
Ser ni var jag är... ska hjälpa er på traven... nedersta raden, fjärde personen från vänster... japp... kolla in luggen säger jag bara... klippte den faktisk själv (säger hon stolt)... =)





2 kommentarer:

  1. Fniss, skulle lika gärna kunna vara mitt foto :)kram Diana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja många var vi med luggar upp till månen =) Kram kram

      Radera