Sidor

tisdag 1 oktober 2013

Vill ha...

Hallo där finingar, har ni haft en härlig dag?
Jag har träffat finaste väninnan och smaskat i mig världens portion av chicken tikka masala... är fortfarande proppmätt kan jag säga.

Nu sitter jag här i soffan med en varm kopp kaffe och surfar runt lite i nätbutikerna.
Hittade nedan tröja från Mango och den coola jackan från Oasis (finns på Zalando).
Inte för att jag behöver mer kläder men dessa två skulle gärna få hälsa på i min garderob.

Ha nu en ljuvlig kväll. 



3 kommentarer:

  1. Jamen passar skorna???? Nyfiken

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå de är sååå snygga och sköna... riktigt sköna för att ha så hög klack... men hur gärna jag än vill ha dem så är de förstora... buhu jag gråter blod =(

      Radera
    2. Då klämmer jag ner fötterna i dem, för snygga är de. Nästa gång kanske...

      Radera