Sidor

söndag 1 december 2013

Upp-och-ner...

Idag har här kånkats möbler må ni tro... hela vardagsrummet är tömt och det står grejer högt och lågt i resten av rummen. 
Ska bli så spännande att se vad som finns där under spänntaket, jag hoppas ju på minst 10 cm mer vägg uppåt... och kanske en sliten men helt renoverbar stuckatur eller nått =) 

Tapeten, som jag faktiskt gillar trots att den är skrikig, kommer försvinna och allt kommer målas i färgen Krita. Kommer bli så mycket ljusare vilket jag ser fram emot... rummet har ju faktiskt varit lite "dämpat" om man säger så. PG har redan sprungit omkring med måttstocken och börjar planera för hur vi ska möblera... jorå han är lika fanatisk som mig när det kommer till sånt. Dock är jag tveksam till att göra några större förändringar, tycker vi har fått till den "perfekta" möbleringen redan... men givetvis är jag på att testa lite nytt... när man ändå har chansen liksom.

Det kommer troligen ta hela veckan men jag lägger upp lite bilder allt eftersom så ni får se utvecklingen.

Ha det nu gott mina fina.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar