Sidor

söndag 18 januari 2015

Sköna söndag...

Idag sov vi länge... riktigt skönt att få sova ut ordentligt. Jag fixade en härlig lermask och tog ett varmt bad... efter det dukade vi upp frukost med nybakade frallor och kaffe. 
Jag gillar söndagar...

För en vecka sedan vann jag ett vad mot PG, och det jag vann var att allt jag bad honom om under en veckas tid skulle han gå med på...  =)
Idag var alltså sista dagen för mig att utnyttja detta vad och då fick det bli en långpromenad Örgryte runt. Jag har en runda jag brukar ta ett par gånger i veckan, älskar husen här och det är så skönt att rensa hjärnan och bara fantisera sig bort i hustankar. Vi var ute i nästan 2 timmar och var rätt möra, men nöjda, alla tre när vi väl kom hem igen.

I morgon väntar en ny vecka, en vecka som jag faktiskt ser fram emot väldigt mycket, en vecka som kommer leda till mindre stress i längden eftersom jag ska lämna över lite av mina arbetsuppgifter till en ny person... så nu kommer jag kunna jobba normala arbetstider igen... skönt.

Ta nu hand om er så ses vi i veckan.

Ett av favorithusen just nu... tänk att få bo här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar