Sidor

söndag 3 maj 2015

Min last...

Eller ja detta är väll en av dem =)

Hay Day, ett helt underbart sött spel som jag bara inte kan motstå. Min käre sambo introducerade det för ca 2,5 år sedan och efter detta är jag fast... Minst två gånger om dagen öppnas paddan och jag mjölkar kor, bakar pajer och samlar in honung... ja ni förstår ju =)
Kan säga att jag definitivt inte är något spelmänniska rent generellt men det här är annorlunda (haha ja jag hör hur det låter)... allt är så sött gjort och du bygger upp och designar din egen bondgård, bergsby och fiskeplats... jag tror det är det som fått mig att stanna kvar... att man hela tiden kan ändra, flytta skapa nya ytor. 
Sen gör det ju sitt till också att djuren och de små gubbarna är så otroligt söta.

Är det bara jag eller har ni också någon sådan där härlig last...?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar