Sidor

måndag 14 december 2015

En vecka kvar...

Vecka 51, otroligt hektisk men ack så efterlängtad... motstridig kombination inte sant.

Har hur mycket som helst att göra på jobbet och därtill en del kvällsaktiviteter, men tanken på att det snart är långledigt gör att jag orkar hålla huvudet ovanför vattenytan.

Jag har ju glömt berätta för er om min mysfredag med bästa väninnan och hennes syster. Vi traskade iväg till Hotel Pigalle här i Göteborg, alltså om ni inte varit där kan jag varmt rekommendera detta helt makalösa ställe. Jag säger bara sammet, rysch & pysch, dova färger och sexig belysning tillsammans med fransk loungemusik... ja atmosfären är verkligen helt underbar. 
Till övernattande gästers förfogande finns det Christian Louboutin pumps att låna... ja ni ser ju, klart man måste prova =)

Ha nu en underbar måndag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar