Sidor

fredag 29 januari 2016

Äntligen fredag...

Hej på er där ute i stugorna, hoppas dagen startat bra för er =)

Idag ska jag spendera förmiddagen med att skriva på en handbok/guide ang hur man hanterar vårt administrativa system... haha ja det låter kanske inte så kul men jag måste erkänna att jag verkligen gillar att få grotta ner mig i systemet som handboken är till för, kan säga att det har blivit ett antal system och böcker under årens lopp och kan lova er att det finns inget bättre sätt att lära sig hur ett system hänger ihop.
Jag får erkänna att jag är en system nörd och om någon nämner systemoptimering pirrar det lite extra i kroppen =)

Igår precis innan sängen kallade surfade jag runt lite och kikade på posters, jag kom på att det hade varit trevlig med någon sådan där Göteborgstavla... och vet ni vad... jag hittade två perfekta att hänga på väggen här hemma.
Först den här stilrena där det står Göteborg och sedan Sverigekartan där man skrivit ut alla våra landskap, alltså hur pedagogiskt är inte det då. Tänkte de skulle få hänga i köket, på så sätt ser vi (Sebbe) dem varje dag och kanske vi (han) lär sig landskapen utantill... får erkänna att jag inte är världsbäst på geografi, så allt för att underlätta.




Ha nu en bra dag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar