Sidor

lördag 16 januari 2016

En seg lördag...

Det blev inget skidäventyr idag, vi var helt enkelt för trötta... första veckan tillbaka på jobbet och skolan tog ut sin rätt och vi nöjde oss med en tur till det stora varuhuset för att bunkra upp med nya ljus.
Samtidigt passade vi på att kika på fuskspisen "Cambridge"... jag har ju velat ha en fuskspis hur länge som helst men av olika anledningar inte fått tummen ur. Men, nu har jag bestämt mig... en spis ska inhandlas och piffas så den blir som jag vill ha den =)

Hittade en bra bild på nätet där man stylat den på ett snyggt sätt. Jag tänkte dock gjuta en betongplatta och lägga på toppen och bygga en "låda" som är något större än basen där jag ska lägga kakelplattor.
På så sätt kommer den se lite mer massiv ut... men det får bli till våren när jag kan vara ute och fixa dessa detaljer... så länge får det bli som nedan... inte fy skam det heller.

Vad tror ni, kan det bli vettigt?


2 kommentarer:

  1. Så snyggt, blir säkert jättebra. Kram

    SvaraRadera
  2. Verkligen super fin och så mysigt det är.
    Hoppas du har haft en fin helg.
    Kram Pia

    SvaraRadera