Sidor

torsdag 7 januari 2016

En speciell dag...

Idag mina vänner firar jag och PG 20 år tillsammans... inte fy skam.
20 år som kantats av allt det där som ett förhållande består av, år som fört oss närmre, och gjort fogen starkare. 
Vi vet vad som får "oss" att ticka... och också explodera så klart... något annat vore konstigt =) 
PG har alltid funnits där för mig när jag behövt honom som mest, lyssnat, stöttat och lyft mig. Samtidigt så finns det ingen, och då menar jag verkligen ingen, som kan göra mig så arg... fast det går snabbt över igen.
Han har den sjukaste humor som finns och jag ÄLSKAR den.



I snart 10 av dessa 20 år har vår lille prins funnits med oss, en liten krabat som berikat vårt liv något så ofantligt.
Detta lilla yrväder som i år alltså fyller hela 10 år, en spinkig krabat som har samma skostorlek som mig och snart räcker mig till halsen... och jag är inte kort kan tilläggas...
Ska bli så spännande att se vad livet har att erbjuda denna kille vars största intresse förutom att spela spel... är att göra de helt magiska filmer man kan tänka sig... något han började med redan vid 7 års ålder.
Om jag skulle gissa på ett framtida yrke så tror jag definitivt att filmandet kommer bli en del av det.




En sak är säker, jag ser fram emot att fira både 30 och 40 år till med min PG.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar