Sidor

onsdag 20 januari 2016

Ett lyckat kalas...

Godmorgon godingar, hoppas ni haft en härlig natt med mycket god sömn. 
Det är så viktigt det där med att sova ordentligt, för min egen del märks det med en gång när jag sovit dåligt... kan inte tänka klart och det känns som om hjärnan går på halvfart.  
Som tur är händer det inte speciellt ofta att jag sover dåligt, jag är en sådan där person som somnar så fort jag lägger huvudet på kudden... något som min käre man är väldigt avundsjuk på. 

Idag kickar vi då igång ännu en onsdag, och idag mina vänner ska jag hämta hem en stor pjäs som jag hoppas kommer sätta lite extra guldkant på mysfaktorn här hemma... mer än så säger jag inte just nu =)

Sen måste jag ju bara berätta för er om ett riktigt coolt kalas Sebbe (och jag) var iväg på i söndags. En av hans klasskompisar hade valt att ha sitt kalas på Aeroseum här i Göteborg.


De möttes upp av en guide som visade och pratade om de olika flygplanen och fordonen som fanns nere i bergrummet. Sen var det dags att provsitta flygplan och tävla i trekamp... efter en stund blev det korv med bröd och glass. Med sig fick de också ett litet plan som de själva fick bygga ihop, en riktig hit. 


Men det bästa av allt var nog flygsimulatorn, jag höll på att inte få med mig Sebbe hem och fick LOVA dyrt och heligt att vi skulle åka tillbaka snart igen så att han fick flyga mer =)



Kan verkligen rekommendera ett besök om ni inte varit där än.

Men, nu kör vi igång den här onsdagen och hörni... ta det lugnt där ute i trafiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar