Sidor

fredag 22 januari 2016

Färg...

Jag får erkänna att jag är rätt så feg när det kommer till att blanda in starka färger i min inredning. Samtidigt som jag vet att när jag väl gör det, behöver inte vara mycket men ändå något som bryter av, så blir det så mycket bättre.
Jag har en bild som jag brukar återkomma till när hjärnan har snöat in sig på "icke färg"... den här bilden har tagit mig ut många färglösa svackor kan jag lova och jag blir lika glad varje gång jag ser den.
Vad säger ni, är ni bra på att piffa med färg, har ni någon källa att hämta inspiration ifrån?


2 kommentarer:

  1. Wow säger jag bara, såå läckert.
    Jag är en riktig fegis när vi kommer till färg i inredningen.
    På sin höjd lite färg på handdukarna på toa och lite blommor, annars är det bara svart, vitt och grått här hemma.
    Men den här bilden var ju häftig.
    Önskar dig en mysig kväll
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Ja du rabblade precis upp mina "favoritfärger" här hemma med... men jag får se till att få en ändring på det, vilket är lättare sagt än gjort =) Kram kram

    SvaraRadera