Sidor

tisdag 12 januari 2016

Inspiration...

Måste säga att det var lite segt att kliva ur sängen i morse, den var så där extra varm och mjuk =)

Idag börjar vardagen på riktigt igen, efter tre veckors härlig semester... nästan så jag längtar tillbaka, men bara nästan.
Ja hörni, snart har halva januari gått och i slutet på månaden är det min födelsedag... jag gillar att fylla år, det kan jag inte sticka under stolen med... att bli uppvaktad och sjungen för, jag gillar det.

Just nu pirrar det lite extra i inrednings fingret... jag vill göra klart sovrummet, inte mycket som saknas för att jag ska bli nöjd. 
Vill måla väggarna med Beckers färg Krita, lägga en fluffig matta på golvet, fylla ut sängen med en stor kudde och sist men definitivt inte minst... hänga den underbara solspegeln ovanför huvudgaveln... jag menar... tänk att vakna varje dag med en sol stålande ovanför huvudet, kan ju inte bli bättre =)

Kudde / Matta / Solspegel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar