Sidor

onsdag 27 januari 2016

Längtar...

Hej på er finingar, hoppas att er vecka har startat bra... eller startat... vi är ju redan inne på mitten =)

Här regnar det det för fullt och all härlig snö är snart helt borta... väldigt tråkigt. Nej nu måste jag erkänna att jag längtar efter solen, visst är de där första värmande strålarna hur ljuvliga som helst... man kan sitta i timmar och bara lapa guld, sen får man så klart sota för det genom att ta hand om stramande röd hud som helst av allt nog skulle vilja krypa in i täckande klädesplagg ett tag till.

Kvällarna spenderar jag just nu på Pinterest sökandes efter trädgårdsinspiration och jösses vad mycket härliga bilder det finns. Till våren är det dags att börja ta tag i trädgården på torpet, vi har ju helt och hållet lagt denna del åt sidan och bara fokuserat på insidan men nu kan vi alltså börja planera.

Jag vill ha både ansad- och vildträdgård... det finns hur mycket fjärilar som helst på torpet och jag vill gärna att de ska fortsätta trivas så det blir till att blanda växtligheten.


Ha nu en ljuvlig dag vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar