Sidor

söndag 31 januari 2016

Min dag...

Hej på er godingar, idag blir det ett sent inlägg... eller tidigt beroende på hur man ser på det =)

Igår (30 jan) fyllde jag år, hela 46 år... och vilken härlig dag och kväll jag fick med tjejerna. Vi började med ett besök på "Nails for beauty" där vi fixade våra naglar. Kan säga att det är 15 år sedan jag gjorde detta senast, jag är ganska petig med hur mina naglar hanteras och formas, men de var verkligen så proffsiga och jag blev så nöjd med resultatet så det här kommer definitivt att göras om i framtiden.



Efter detta traskade vi till Dorsia där vi drack en massa gott vin och bara njöt av omgivningen och att bara få prata och lufta tankar.
Alltså jag kan verkligen rekommendera detta ställa, nästan så jag kan säga att det slår Pigalle... temat kan man säga är det samma inredningsmässigt, men här har man gått steget längre  när det kommer till personalen som alla är klädda i tidsenliga kläder... pärlor, fjädrar, paljetter... ja de är så vackra.


Efter Dorsia gick vi vidare för att äta något gott och i väntan på att ett bord skulle bli ledigt (inte smart att inte boka bord när det är lönehelg och MC mässa i stan på en gång) slank vi in en snabbis på Ritz där vi hann med ytterligare en flaska vin.


Vid det här laget var jag så hungrig så jag trodde jag skulle dö, som tur var gick det väldigt fort att få in den mest ljuvliga grekiska-mat man kan tänka sig. Kvällen avslutades alltså med tzatziki, vitlöksbröd, souvlaki och någon räkröra... attans så gott det var.

Men nu ska jag krypa ner i sängen och drömma ljuvliga drömmar =)
Kram på er 

2 kommentarer:

  1. Ett försenat Grattis till dig! Låter som att du haft en härlig födelsedag och så fina naglar du fått. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå tack snälla du, ja den här kvällen kan jag verkligen inte klaga på... och inte naglarna heller =) Kram kram

      Radera