Sidor

onsdag 13 januari 2016

Önskelista...

Redan onsdag... tänk snart är det helg igen vänner =)
Dessvärre är den mesta snön borta nu, bara grått - smutsigt och blött på gatorna just nu... inte lika mysigt måste jag säga.
Nej om jag inte får mer snö så kan lika gärna solen göra sig påmind och börja värma istället, det går bra det med faktiskt.

Tänkte bjuda er på lite tips och inspiration idag. 
Jag älskar smycken med stora stenar och på denna front är IOAKU helt fenomenala. Jag har ett par halsband redan men det här nedan (World Zen Amulett) ligger på min önskelista just nu tillsammans med den ljuvliga ringen. Fluffig puderrosa tröja med paljetter, ser så himla skön ut. Finns hos Miinto och dessutom på rea just nu.



Sen har vi då Rituals, om ni inte har provat deras produkter än så rekommenderar jag er varmt att göra det. Min favoritdoft heter "Zensation Rice milk & Cherry Blossom", jag använder dusch gel och kroppskrämen varje dag... huden blir helt silkeslen och doftar ljuvligt. Mitt nästa inköp från serien kommer bli handlotionen och deras matta foundation. Sen har vi då en mysig pälshalsduk och en ljuvlig poncho med pärlor och paljetter, även dessa finns hos Miinto.


2 kommentarer:

  1. Så mycket fint :)
    Vad tråkigt att snön är borta, här har vi massor och det
    är svinkallt. Men det är väldigt vackert ute nu och det får
    mer än gärna ligga kvar februari ut i alla fall.
    Fin kväll till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag shoppingsugen, den där pälskragen och fluffiga tröjan väckte habegär. Tack för tipsen. Fin fredag till dig. Kramisar Tina

    SvaraRadera