Sidor

torsdag 28 januari 2016

På inköpslistan...

Hej på er finingar, hoppas ni haft en härlig dag.
Min har sprungit på i en faslig takt där det ena mötet efter det andra har avlöst varandra... det bästa med sådana dagar är att de går så fort.

Jag håller just nu på att inhandla lite ny inredning här hemma... har hittat den perfekta mattan till sovrummet, kommer bli så skön att gosa ner tårna i på morgonen. Sen en spegel att hänga över spisen  i stora rummet och ett skåp där böcker och diverse andra attiraljer kommer att få bo. 
Och håll i hatten nu vänner... men sen är jag klar (för den här gången) nu har jag piffat till allt som ska "piffas" här hemma (konstig men härlig känsla). 
Nu har vi bara torpet kvar, vilket ska bli så otroligt roligt att inreda det med. 


Ha nu en fortsatt härlig kväll mina fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar