Sidor

måndag 1 februari 2016

Ny vecka med nya utmaningar...

Måndag morgon, måste säga att jag är lite kluven inför den här veckan... å ena sidan ser jag fram emot den supermycket och å andra sidan inte.
För att reda ut min kluvenhet för er så är planen att åka ner till torpet på fredag. Snickaren kommer avsluta det sista nu i veckan så på fredag kommer vi kunna se resultatet av ett antal veckors renoverande... ohhh det ska bli så roligt =) 
Nu ska jag bara se till att fixa provburkar med färg så jag kan måla väggarna för att se vilken som passar.
Det som gör att jag inte ser fram emot den här veckan är mitt tuffa schema... jag har möten inbokade i ett fram till tisdag eftermiddag (och det är ju inte så att mailen slutar komma bara för att man är på möten liksom)... resten av veckan har jag blockat för att sitta med översättning av vår system från Engelska till Svenska. 
På jobbet pratar vi Engelska ca 90% av tiden och så har det varit nu i nästan två års tid... jag måste erkänna att det i många fall har blivit lättare att beskriva något på engelska än på svenska... vilket är väldigt konstigt men så är det. Så jag vet att det kommer bli en liten utmaning här.
Men skam den som ger sig.



Önskar er en bra start vänner!

2 kommentarer:

  1. Stort grattis i efterskott, vilket härligt födelsedagsfirande du hade. Låter som en tuff vecka för dig, glöm inte att andas och ta hand om dig. Stora kramen Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå tack ljuvliga du, födelsedagen blev verkligen lyckad... veckan får man bara se till att beta av, tur att jag har torpet att se fram emot på fredag =) Ta nu hand om dig också min sköna böna.

      Radera