Sidor

onsdag 10 februari 2016

På önskelistan...

Ännu en onsdag har passerat, tiden går fort när man har kul. Idag blev jag klar med alla översättningar, så skönt. Nu ska språkpaketet ut i pilotmiljön så vi får gå igenom allt en gång till, sen är det bara till att tuta och köra =) 

Nästa vecka har vi sportlov här i Göteborg, jag har tänkt vara ledig ons-fre... tjoho. 
Tänkte jag skulle ta lilleman på utflykt och besöka varje skrymsle och vrå av Götet. 
Min plan är att vi hoppar på första bästa spårvagn, kliver av på ändstationen och utforskar helt enkelt.. kan bli hur kul, eller tråkigt, som helst. Lär säkert bli en bio eller två också.

Nått helt annat, jag klickade in mig till SysterP:s webshop och snubblade över helt bedårande örhängen och halsband... vill ha =) 
De hade supersöta hjärtörhängen också, något att tänka på till helgen, blink blink... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar