Sidor

tisdag 15 mars 2016

Äventyr...

Tror faktiskt inte jag sovit en blund i natt... har haft så konstiga drömmar ska ni veta.
Mycket som rör sig i min hjärna nu och jag har en sån där oroskänsla i kroppen. 
Om sanningen ska fram har jag 3 månader på mig att driva, utveckla och förbättra mitt område, sedan plockas avgörande resurser bort. Känner återigen att ledningen sviker när de borde stötta. 
Frågan jag ställer mig är om det är värt att kämpa... hur mycket av mig själv och min gnista är jag villig att offra den här gången.
Det borde inte vara så här svårt... som att ständigt kämpa sig framåt i värsta motvinden.

Men, nog klagat för den här gången... jag får helt enkelt bestämma mig för hur JAG vill ha det.

Nu ska vi ha en härlig tisdag och mitt mål för dagen är att bara jobba 8 timmar... OCH se till att boka den där massagen =)


Kram på er finingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar