Sidor

lördag 19 mars 2016

Lördagsbestyr...

Hej på er finingar, hoppas ni fått en bra start på dagen. 
Jag har mer eller mindre klivit ur duschen här hemma och kommer snart åka in en sväng till stan. 
Har fått en klädkombination på hjärnan så nu ska jag in och försöka hitta plaggen.
Nått sånt här är det jag är ute efter.

Skor och Blus hittar ni här.

Planen för gårdagen var ju att klippa Sebbe, fixa pass och en födelsedagspresent. Klippningen blev kanon, födelsedagspresent avklarades MEN pass... nej det blev det inget den här gången. 
Jag trodde i min enfald att det bara var att gå dit men det visade sig att för Sebbe var man tvungen att fylla i en blankett där båda föräldrarna fick skriv på, och det var inga problem MEN sen var man tvungen att ha två personer som skulle bevittna att det var vi som skrivit på pappret... jösses säger jag bara.

Ha nu en bra dag mina sköna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar