Sidor

lördag 19 mars 2016

Nytt...

For ju som sagt in till stan idag för att försöka hitta en spetsblus. Det fanns ett par att välja mellan, men jag lyckades inte hitta någon helt klockren. Så gott som alla var cremefärgade... och jag ville verkligen ha en vit. Så det fick bli en halvvariant som jag tänkte visa er i morgon när jag har kombinerat ihop den med lite andra plagg. 
Hittade dessutom en senapsgul topp med strass runt kragen samt en matchande sjal. Tror den kommer passa perfekt till både svart och vit kavaj.

Hela kombinationen kommer från det här stället.


Funkar ju faktiskt att ha den virad runt huvudet också, till sommaren tex.



2 kommentarer:

  1. Snyggt! Gillar combon i förra inlägget också. Kram Suss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu böjar det trilla in så mycket snyggt i affärerna, blir svårt att hålla i plånboken framöver känner jag... =) Kram kram på dig

      Radera