Sidor

söndag 13 mars 2016

Skor....

Har spenderat morgonen med huvudet framstupa i skoskåpet... plockandes bland alla skokartonger och annat krafs.
5 par åkte direkt i soptunnan, 5 till insamling och 4 par sparades till en av våra bytardagar. Resten (alldeles för många) placerades snyggt tillbaka på hyllan (läs hyllorna).  

Får väl erkänna, igen, att jag är väldigt förtjust i skor... och egentligen tycker jag inte man kan ha för många... kan ju tilläggas att min käre sambo är av en annan åsikt =)

Men i vilket fall så har det ju kommit in hur mycket snyggt som helst i butikerna nu och det forsätter trilla in.

OM jag skulle köpa något till skosamlingen så skulle det vara ett par svarta remsandaler och ett par snygga "knytskor"...ni vet sådana där gubbskor.
Har plockat ut några favoriter nedan...

Här hittar ni dem 1 - 2 - 3 - 4

Här hittar ni dem 1 - 2 - 3 - 4

Ha nu en fortsatt bra dag mina vänner. 
Vi ska bege oss till spelhuset på Liseberg lite senare för att gå loss ordentligt. 
PG's företag hyr alltid detta ställe en gång om året och låter sina anställda med familjer och vänner komma dit och spela så mycket man orkar.
Förra året hade jag "träningsvärk" i underarmarna efter att ha spelat flipper i nästan två timmar... jag vet jag är galen =)

1 kommentar:

  1. Nu dog jag skodöden.....gud så mycket snyggt. Här är en till som har på tok för många skor.....enligt mannen, he, he. Låter som en toppendag. Kramisar Tina

    SvaraRadera