Sidor

onsdag 6 april 2016

Gå i vår-ide...

Det här med våren... folk omkring mig sprudlar av energi och får en sådan där glans i ögonen... 
Jag får erkänna att hur mycket jag än försöker så strålar jag verkligen inte ikapp med dem just nu... av någon anledning blir jag så himla trött på våren, ögonen kliar lite extra och jag vill bara att sommaren och allt grönt ska komma så jag slipper se det grå. 

Igår somnade jag vid 19-tiden, vaknade vid 22 kröp ner i sängen och slog inte upp mina blå förrän klockan ringde. Samma sak idag, jag sitter här och kämpar för att hålla ögonen öppna... fattar inte det här och jag får så dåligt samvete för jag borde ju vara pigg och sprudla av energi som alla andra... =(

Nåväl, för att hålla mig vaken har jag nu surfat runt lite och stötte då på HM's nya Conscious collection... jösses så fina klänningar de fått till den här gången.
Favoriten är nog den där svarta kjolen med hög midja... känns som att den skulle kunna bli väldigt användbar.
Collectionen släpps i morgon (7:e), så passa på om ni har vägarna förbi.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar