Sidor

söndag 10 april 2016

Semester och ett tips...

Sommar, sommar och sol... ja hörni, sommaren och med den semestern närmar sig med stormsteg och för vår del är den "bara" 11 veckor bort... vilket känns helt underbart.

Vi kommer som vanligt spendera ett antal veckor i sommarstugan men i år ska vi också se till att ta en tur utomlands. Vi har inte riktigt bestämt oss för vart än men troligen Grekland och i så fall Kreta eller kanske till Rhodos... vi får se vad det blir. Ser dock fram emot det supermycket eftersom vi inte varit utanför Sveriges gränser på flera år och dessutom är tanken att vi ska åka ett helt gäng, vilket gör det ännu roligare.

Så nu går ju tankarna lite extra till lätta sköna strandkläder och finare klänningar som man kan glida runt i under middagen på kvällen. Ja jag vet... det är ju ett antal veckor bort men man kan ju alltid få drömma lite.
Vet inte om ni varit inne hos Allsaints, om inte kan jag rekommendera er en titt här. De har just nu 30% på sina klänningar så om ni är ute efter ett snyggt plagg utöver det vanliga "go for it"... 
Jag har plockat ut några av mina favoriter nedan...



1 kommentar:

  1. Vad härligt att ha en resa att se fram emot, Rhodos har jag varit på och det var en fantastisk ö. Ursnygga klänningar, men just nu har jag lite köpstopp.... för en dag eller så, he, he. Kramisar Tina

    SvaraRadera