Sidor

onsdag 18 maj 2016

Njutning på hög nivå...

I förra veckan besökte jag och tjejerna en ny restaurang... eller den kanske inte är så ny men vi har inte varit där tidigare. Alla man pratar med har varit helt lyriska och jag får erkänna att jag var lite skeptisk... jag menar hur bra kan en restaurang vara egentligen.

Restaurangen vi besökte heter Toso, och den ligger högst upp på Götaplatsen. 
Menyn består av asiatiska rätter och vi bestämde oss för att beställa in en massa olika som vi sedan delade på.


Vi började så klart med varsin drink, min bestod av melon, mynta och chili... verkligen supergod.




Maten då... den var verkligen gudomlig, utan att överdriva. Jag kan inte ens komma ihåg senast jag fick en sådan smakupplevelse. Allt var verkligen så gott och det var rejält med smak, inget tråkigt blankt... varje tugga var som en explosion i munnen. 

Visst låter jag helt galen men jag säger bara prova... traska dit - beställ och njuuuuut, det är väl värt det.







Vackert som bara den... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar