Sidor

söndag 19 juni 2016

Söndagsfika...

Idag träffade jag den här ljuvliga donnan på stan för lite fika och babbel... hade en del att fixa med inne i stan eftersom det är sista helgen innan vi far ner till Småland så jag blev överlycklig när frågan kom om en fika.

Vi gick till ett cafe som funnits med i många år, jag har bott i Göteborg sedan 1995 och på den tiden var detta stället man "skulle" gå till. Nu spenderar jag inte mycket tid på Avenyn så jag får erkänna att jag inte varit där på många år. 
Dessvärre får jag säga att jag definitivt inte kommer gå dit igen... det finns så många bra ställen och konkurrensen är verkligen stenhårt därför blev jag väldigt förvånad över både dålig service och dåligt utbud.
Vi var mer eller mindre första gästerna och när vi klev in hälsade vi glatt på personalen som stod bakom disken... och fick totalt noll i respons. Vi stod en bra stund och väntade på att få beställa medan personalen stod och pratade med varandra. Nej det här var verkligen inte ett mysigt ställe, längre. 

Visst ser bullarna goda ut... men de hade nog legat där ett tag... =(

Hoppas att ni haft en härlig söndag där ute i landet och hunnit njuta ordentligt av veckans sista dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar