Sidor

lördag 25 juni 2016

Underbar dag...

Dagen efter... ja det är nog så många känner idag =)

Vi är nu som sagt på plats nere i Småland och har påbörjat vår semester. Jösses som vi har längtat den här gången. 
Igår firade vi helt underbar midsommar med familjen... vi åt god mat och badade i massor. 
Sådana här dagar bär man med sig i hjärtat länge... saknade dock syster extra mycket den här dagen men hon har lovat att komma till jul så jag får "hia" mig till dess.








Idag har jag och min PG planerat en massa grejer att fixa med, får visa er bilder på det senare... men nu ropar han att jag måste komma ner och hjälpa till... =)

Ses senare mina fina och jag hoppas att ni alla får en underbar dag.

2 kommentarer:

  1. Som en midsommarnattsdröm! Ser så härligt ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är verkligen så härligt att komma hit, man släpper allt annat och bara andas... =)

      Radera