Sidor

måndag 6 februari 2017

Att kicka igång veckan...

Ny vecka gott folk, är ni lika pepp som jag på vad den här veckan för med sig för roligheter.

På tisdag ska jag och fina AM gå på smygpremiär av "Fifty shades darker", ska bli... intressant... och på torsdag ska vi ut och äta med jobbet, ska också bli kul och gott hoppas jag =)

Jag tänkte börja den här veckan med att visa ytterligare en "present".
Jodå, nog fanns den fina koftan i ett av mina paket också och den var precis så härlig som jag trodde att den skulle vara.
Den är lite tjockare och kommer passa perfekt när man behöver värma sig lite extra... samt som senvår/sommar jacka/kofta... visst är den ljuvlig.







Passar även suveränt till en klänning... ser dock att jag behöver skaffa en lite längre underklänning då det blev lite för kort för min smak.


Ha nu en fortsatt härlig måndag mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar