Sidor

söndag 5 februari 2017

Jag hade rätt...

Jodå, lördagen blev verkligen helt kanon.
Började med en grön smoothie från en av våra juicebarer här i området, sen bar det iväg ut på stan... satte inte min fot innanför dörren här hemma igen förrän framåt kvällningen.

Vi hann med både shopping, sushi och en massa prat... så roligt.


Den här härliga pralinen hittade jag på Mango, man ser kanske inte så tydligt men den är sååå cerise... superhärlig färg.



Man ser ju tydligt vilka färger som kommer stort nu både i kläder och inredning... inga tvivel där inte =)




Hmm skulle kanske plockat på mig en burk med Magic Night... låter ju rätt ok...



Ååå jag måste ju fråga, kikade ni på melodifestivalen igår... vad tyckte ni om låtarna? Jag blev helt överförtjust i Nanos låt, den föll verkligen mig i smaken och det ska bli intressant att se om någon annan låt kan slå den... kanske Loreen eller Ingrossos låtar... men det får vi se... spännande det här.

Ha nu en fortsatt härlig söndag mina fina vänner. 

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig lördag. Melodifestivalen missade vi eftersom vi var på fest igår, har inte hört nån låt än... Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig lördag :) Jag kollade lite på Mello, sov till och från så jag
    har väl inte någon direkt åsikt om detta spektakel, haha :) Tycker lite synd
    om Charlotte att hon kom sist, tyckte om låten.
    Önskar dig en bra start på veckan.
    Kram Pia

    SvaraRadera