Sidor

fredag 3 februari 2017

Snart helg...

Fredag... igen... visst är det underbart.
Den här veckan har verkligen rullat förbi i 180, blir väll så när man har fullt upp om dagarna med möten och en massa strul (ja jobbar man med support så är det sånt man får ta ibland, bara det att det där ibland har bytts ut till alltid) har dessutom haft något som pyrt i kroppen men som vägrat bryta ut. Nu börjar det i och för sig kännas som att det är på väg bort, vilket känns skönt.

Ska ni hitta på något kul i helgen?
Jag och en väninna ska göra stan imorgon, jag hoppas lite på att jag ska lyckas lura med henne på sushi-lunch... får ju inte chans att äta det så ofta eftersom killarna här hemma inte för sina liv skulle stoppa rå fisk i munnen. 

Sen är planen att ta en massa inspirationsbilder, planera och skriva mina älskade planeringslistor... jag vet... jag är lite smått galen i att-göra-listor. 
Men det är något magiskt med det skrivna ordet... det blir verkligt på ett helt annat sätt än om det bara finns där inne i huvudet... plus att huvudet svämmar över med tankar så jag måste få ner dem på något annat ställe.
Sen är jag ju inte "manisk" med att utföra allt på mina listor... jag menar de kan alltid skrivas om och uppdateras.

Jaha ja, och jag som bara hade tänkt visa er min nya soffa (önskesoffa får jag ju tillägga), nu fick ni stå ut med lite pladder också =)


Tycker den är så fin, PG skulle dock krevera om jag sa att vi skulle köpa ny soffa... haha.
Sänggaveln är till Sebbes rum, gillar det råa utseendet och den skulle passa perfekt. Sen har vi så klart den ljuvliga lampan från Flos... vill ha.

Ta nu hand om er så ses vi snart igen.


2 kommentarer:

  1. Den soffan är bara såååå snygg, förstår att du har fallit för den. Älskar din outfit med slitna jeans och nätstrumpor, något jag gärna skulle gå i framåt våren. ha en härlig helg finaste. Kramisar TIna

    SvaraRadera
  2. Ses imorgon...tänk grönt! Ses vid 10? eller 11?
    kram

    SvaraRadera