Sidor

tisdag 7 februari 2017

Snö och Silver...

Burr säger jag bara, det snöar... inte mycket men fina små flingor singlar ner och det är kallt... riktigt kallt.
Jag får ju säga att jag inte är jättepepp på det här vädret just nu... längtar faktiskt efter de där första ack så värmande solstrålarna som tittar fram när våren är på väg. Ja jag vet det är fortfarande liiiite tidigt att förvänta sig dessa men man kan ju alltid få drömma lite inte sant.

Nåväl, inget är väll som väntans tider heter det ju så under tiden frossar jag i roliga kläder. Har ni sett vilka coola skor... alltså hur fina är de inte =)
Det här är ju också nått som kommer starkt till våren, alltså silver... jag får ju säga att det här året verkligen har börjat på bästa sätt när det kommer till färger på kläder och accessoarer. 





Haha såg ju att det här såg väldigt roligt ut med mina vita ben, får nog "fusk-sola" lite eller vika ner byxorna... tror det blir det senare alternativet för tillfället.

Ha nu en härlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar